Klausimai - Atsakymai
Specialistų pagalba
www.kpsc.lt   


Klauskite specialisto

Paieška  
   
Paieška pagal kategoriją
Klausimai - Atsakymai .: Depresija

Laba diena.man 21 metas esu vaikinas man pastaruoju metu dingo seksualinis potraukis kiek radau internete informacijos toks sutrikimas yra del depresijos.Istikruju radau testa ir jis parode jog man yra depresija nes anksciau domine dalykai tapo neidomus seniau megau kava dabar visiskai atsisakiau nes kiek teko girdeti ji ir prisideda prie depresijos atsiradimo.buvau vaistineje man dave jonazoliu vaistu Cesradyston 200.Ar sie vaistai pades susigrazinti seksualini potrauki ir vel pradesiu dometis megstamais dalykais.As labai lengvai galiu susigraudinti daznai nervinuosi nelabai norisi dirbti ir kas svarbiausia negaliu megautis seksu ir ta mintis mane labai daznai kankina kai pradedame su mergina glamonetis mano sirdis plaka lyg paselus rankas ismusa saltas prakaitas ir nesusijaudinu ir kai kita karta atsigulam i lova labai bijau kad tai pasikartos ir taip ivyksta tai kiek suprantu cia tikrai yra psichologine problema tai tesiasi jau menesis.Ar man si beda praeis vartojant Cesradyston 200 vaistus? nes jau nebezinau ka daryt pas psichologa tikrai nenoriu eiti.Prasau padekite.Aciu
Laba diena,

suprantu Jūsų išgyvenimus dėl atsiradusiu problemu, susijusiu su nuotaika ir seksualiniu gyvenimu. Noriu Jūsų apraminti - jos išsprendžiamos. Yra tik vienas "bet" - bendraujant Internete tai padaryti neįmanoma (ligi taip pat, kaip, pvz., gydyti dantį). Jums reikalinga psichologo arba psichiatro akivaizdi konsultacija, nes tik specialistas tiksliai gali nustatyti problemos mąstą ir kokia reikalinga pagalba, esant reikalui - paskirs iš tikrujų efektyvų gydymą. Kad būtu drąsiau - paskambinkite nemokamu telefonu 8-800-60700 į "Vilties liniją", Jūsų išklausys ir patars Jums patyrę psichologai-konsultantai.

Drąsos ir stiprybės!

Gydytojas psichiatras



2008©Violeta Gudaitė