Klausimai - Atsakymai
Specialistų pagalba
www.kpsc.lt   


Klauskite specialisto

Paieška  
   
Paieška pagal kategoriją
Klausimai - Atsakymai .: Depresija

laba diana .labai prasau jusu kaip psichologes pagalbos.gydytoja man pripazino depresija paskyre gydyma.pagerejo atsirado noras gyventi dziaugtis tuo kas jau nebeteike dziaugsmo, viskas gerai.taciau nuo vaistu greiciausia paskirtu antidepresantu dingo apetitas.valgau labai mazai ir per prievarta.taip sukudau is veido kad negaliu i save net ziuret...skruostai idube net skauda.del to jauciuosi labai negrazi nors tikrai esu normali mergina.bet paprasciausiai noriu buti tokia grazi ir pilno veiduko kaip anksciau.labai del to isgyvenu ...kaip save nuteikti kad viskas ok,kaip uzmirsti ta veiduka ir normaliai valgyti negalvojant apie savo veida,nes su kiekviena diena pastebiu kad daugiau nieko nebesugbu tik ziuret laiks nuo laiko i veidrodi ir dejuoti.net ir darbe dirbdama negaliu uzsimirsti.padekit prasau .jauciu kad man labiau cia reikalinga psihologo nei psichiatro pagalba siuo metu .
Laba diena,
Visų pirma labai džiugu, kad depresija buvo laiku diagnozuota, o paskirtas gydymas pagerino Jūsų būklę bei sugražino norą gyventi. Neramina dingęs apetitas bei pasikeitusi Jūsų išvaizda, kuri taip Jus skaudina. Manau, Jums būtina aptarti su gydančiu gydytoju šitą situaciją – ar tai tikrai pašalinis antidepresantų poveikis, ar priežasčių reikia ieškoti kitur.
Psichologo pagalba, be abejo, gali būti Jums naudinga – kreipkitės, nesitaikykite su dabartine nemalonia Jums būseną.

Psichologė konsultantė



2008©Violeta Gudaitė